Vytváření formulářů

Proces onboardingu nových zaměstnanců je klíčový pro začátek úspěšného pracovního vztahu. Pomocí formulářů můžete usnadnit sběr důležitých informací a umožnit novým zaměstnancům aktivně se zapojit do začátku svého pracovního života ve firmě. V tomto videu se dozvíte, jak vytvořit formuláře s různorodými prvky, které pomohou dosáhnout těchto cílů.

Kroky k vytvoření všestranných onboardingových formulářů:

  1. Tvorba formuláře: Přejděte na knihovnu obsahu, kde vytvoříte nový obsah typu 'Formuláře'.
  2. Přidání segmentu "Formulář": Klikněte na možnost 'Přidat nový segment' do formuláře a vyberte možnost 'Form' z dostupných prvků.
  3. Přidání formulářových prvků: Klikněte na možnost 'Přidat nový formulář', který do formuláře vloží formulářový prvek, a vyberte si z různých dostupných prvků mezi které patří:
    • krátké odpovědi,
    • odstavce,
    • rozbalovací nabídky,
    • hodnocení,
    • linearní stupnice,
    • zaškrtávací pole,
    • datum a čas.
  4. Uložení formuláře: Segment si nezapomeňte uložit.
  5. Nasazení do kariéry: Už zbývá formulář pouze nasadit pro nové zaměstnance.

 

Vytváření těchto všestranných formulářů vám umožní lépe interagovat s novými zaměstnanci a získat potřebné informace pro úspěšný onboarding proces. Zároveň poskytne novým zaměstnancům jednoduchý a efektivní způsob, jak se aktivně zapojit do začátku svého pracovního života ve vaší firmě.

Související články

29. 11. 2016

Co je ATS?

Strohá definice říká, že ATS (zkratka z anglického “Applicant Tracking System”) je elektronický informační systém pro podporu procesu náboru. Je to systém, který firmě dovoluje centralizovat na jedno místo veškeré informace o všech dílčích součástech náboru jako jsou: nabídky práce, uchazeči, životopisy a pohovory. Dále umožňuje jejich správu a podává nám podrobné informace o jejich aktuálním stavu v rámci jejich životního cyklu.

09. 09. 2016

Candidate experience

“Candidate experience” je termín, který se vztahuje ke kvalitě procesu náboru z pohledu uchazeče, jinak řečeno, ke kvalitě jeho “zážitku”. Není to ale jen zážitek ve smyslu něčeho neobvyklého, i když určitý “wow efect” (např. poukázka na slevu pro všechny neúspěšné uchazeče) dokáže určitě zážitek uchazeče umocnit.

15. 12. 2016

Digitalizace HR

Musíme být k sobě upřímní a konstatovat, že HR je v drtivé většině jedním z nejvíce zaostávajících oddělení ve firmě, co se týká digitalizace a používání smart technologií.