Vytváření kariérních šablon

Správa kariérních milníků hraje klíčovou roli v životním cyklu zaměstnance. Zahrnuje procesy jako onboarding nových zaměstnanců, offboarding při odchodu, nebo organizaci mateřské dovolené. Aby byl tento proces efektivní a opakovatelný, používání šablon je klíčové.

Kroky k vytváření šablon:

  1. Identifikace kariérních milníků: Začněte identifikací klíčových kariérních milníků ve vaší organizaci, jako jsou onboarding, offboarding, mateřská dovolená a další.
  2. Definice procesů: Pro vybraný kariérní milník definujte jasné procesy a kroky, které jsou nezbytné pro jeho správu.
  3. Vytvoření šablony: Úkoly přidejte do šablony, kterou lze opakovaně využívat. Zahrňte klíčové kroky, dokumenty a interakce s zaměstnanci.

Teď už zbývá jen šablonu použít v kariéře zaměstnance.

Kroky k zakomponování šablon do kariéry:

  1. Vložení šablony: Přejděte do kariéry nového zaměstnance a pomocí tlačítka "Importovat šablonu" vložte svoji šablonu do kariéry.
  2. Upravení data: Pro správné zobrazení je potřeba zadat datum, ke kterému se daná změna vztahuje.
  3. Přidání úkolů: V případě potřeby je možné přizpůsobit šablonu a přidat další úkoly.

Efektivní správa kariérních milníků je klíčová pro úspěšný kariérní rozvoj zaměstnanců. Vytváření a využívání šablon v naší aplikaci pro kariérní rozvoj umožňuje organizacím zefektivnit procesy, zajistit jednotnost a usnadnit práci HR personalistů.

Související články

29. 11. 2016

Co je ATS?

Strohá definice říká, že ATS (zkratka z anglického “Applicant Tracking System”) je elektronický informační systém pro podporu procesu náboru. Je to systém, který firmě dovoluje centralizovat na jedno místo veškeré informace o všech dílčích součástech náboru jako jsou: nabídky práce, uchazeči, životopisy a pohovory. Dále umožňuje jejich správu a podává nám podrobné informace o jejich aktuálním stavu v rámci jejich životního cyklu.

09. 09. 2016

Candidate experience

“Candidate experience” je termín, který se vztahuje ke kvalitě procesu náboru z pohledu uchazeče, jinak řečeno, ke kvalitě jeho “zážitku”. Není to ale jen zážitek ve smyslu něčeho neobvyklého, i když určitý “wow efect” (např. poukázka na slevu pro všechny neúspěšné uchazeče) dokáže určitě zážitek uchazeče umocnit.

15. 12. 2016

Digitalizace HR

Musíme být k sobě upřímní a konstatovat, že HR je v drtivé většině jedním z nejvíce zaostávajících oddělení ve firmě, co se týká digitalizace a používání smart technologií.