Onboarding nových zaměstnanců je proces, který zahrnuje mnoho různých kroků a úkolů. Jedním z důležitých prvků tohoto procesu jsou úkoly přiřazené novým zaměstnancům. V tomto videu se zaměříme na vytváření jednoduchých úkolů, které mohou být klíčové pro úspěšný start nových zaměstnanců.
Kroky k vytváření úkolů bez dalšího obsahu:
Jednoduché úkoly mohou rychle posunout nové zaměstnance vpřed a umožnit jim rychle se začlenit do týmu. Tento přístup k tvorbě úkolů se zaměřuje na efektivitu a minimalizaci zmatku.
Strohá definice říká, že ATS (zkratka z anglického “Applicant Tracking System”) je elektronický informační systém pro podporu procesu náboru. Je to systém, který firmě dovoluje centralizovat na jedno místo veškeré informace o všech dílčích součástech náboru jako jsou: nabídky práce, uchazeči, životopisy a pohovory. Dále umožňuje jejich správu a podává nám podrobné informace o jejich aktuálním stavu v rámci jejich životního cyklu.
“Candidate experience” je termín, který se vztahuje ke kvalitě procesu náboru z pohledu uchazeče, jinak řečeno, ke kvalitě jeho “zážitku”. Není to ale jen zážitek ve smyslu něčeho neobvyklého, i když určitý “wow efect” (např. poukázka na slevu pro všechny neúspěšné uchazeče) dokáže určitě zážitek uchazeče umocnit.
Musíme být k sobě upřímní a konstatovat, že HR je v drtivé většině jedním z nejvíce zaostávajících oddělení ve firmě, co se týká digitalizace a používání smart technologií.