Vytváření týmového úkolu

Onboarding nových zaměstnanců není pouze procesem jednotlivců, ale i týmů. Vytváření úkolů, které propojují nové zaměstnance s kolegy, umožňuje rychlý a efektivní přechod do nového pracovního prostředí.

Kroky k vytváření úkolů pro nováčky:

  1. Vytváření úkolu: Přejděte do kariéry nového zaměstnance, zde vytvořte nový úkol pro nového zaměstnance.
  2. Termín dokončení: Určete datum, do kterého musí nový zaměstnanec úkol dokončit. To pomáhá udržet proces onboardingu na správné trati.
  3. Přiřazení obsahu: K úkolu připojte relevantní obsah, který nováček potřebuje pro splnění úkolu. Například, můžete připojit feedbackový formulář, který jim umožní sdílet své dojmy a zpětnou vazbu.
  4. Uložení úkolu: Potvrďte vytvoření úkolu. 

Následné kroky k vytváření úkolů pro zaměstnance:

  1. Vytváření úkolu: Přejděte do kariéry nového zaměstnance, otevřete kariérní úkol, ke kterému se tento váže, otevřete záložku Týmové úkoly a zde vytvořte nový úkol pro zaměstnance.
  2. Termín dokončení: Určete datum, do kterého musí zaměstnanec úkol dokončit. To pomáhá udržet proces onboardingu na správné trati.
  3. Přiřazení obsahu: K úkolu připojte relevantní obsah, který zaměstnanec potřebuje pro splnění úkolu. Například, můžete připojit feedbackový formulář, který jim umožní sdílet své dojmy a zpětnou vazbu na nového zaměstnance.
  4. Uložení úkolu: Potvrďte vytvoření úkolu. 

Zaměstnanec následně najde úkol mezi svými "Týmovými úkoly". Po vyplnění a potvrzení, přejde úkol do stavu "Done", úkol je tedy úspěšně dokončen.

Výstup z týmového úkolu, který obsahuje formulář, nahrané soubory či podepsanou smlouvu, se pak zobrazí pouze ve výstupech nováčka.

Související články

29. 11. 2016

Co je ATS?

Strohá definice říká, že ATS (zkratka z anglického “Applicant Tracking System”) je elektronický informační systém pro podporu procesu náboru. Je to systém, který firmě dovoluje centralizovat na jedno místo veškeré informace o všech dílčích součástech náboru jako jsou: nabídky práce, uchazeči, životopisy a pohovory. Dále umožňuje jejich správu a podává nám podrobné informace o jejich aktuálním stavu v rámci jejich životního cyklu.

09. 09. 2016

Candidate experience

“Candidate experience” je termín, který se vztahuje ke kvalitě procesu náboru z pohledu uchazeče, jinak řečeno, ke kvalitě jeho “zážitku”. Není to ale jen zážitek ve smyslu něčeho neobvyklého, i když určitý “wow efect” (např. poukázka na slevu pro všechny neúspěšné uchazeče) dokáže určitě zážitek uchazeče umocnit.

15. 12. 2016

Digitalizace HR

Musíme být k sobě upřímní a konstatovat, že HR je v drtivé většině jedním z nejvíce zaostávajících oddělení ve firmě, co se týká digitalizace a používání smart technologií.