Onboarding nových zaměstnanců není pouze procesem jednotlivců, ale i týmů. Vytváření úkolů, které propojují nové zaměstnance s kolegy, umožňuje rychlý a efektivní přechod do nového pracovního prostředí.
Kroky k vytváření úkolů pro nováčky:
Následné kroky k vytváření úkolů pro zaměstnance:
Zaměstnanec následně najde úkol mezi svými "Týmovými úkoly". Po vyplnění a potvrzení, přejde úkol do stavu "Done", úkol je tedy úspěšně dokončen.
Výstup z týmového úkolu, který obsahuje formulář, nahrané soubory či podepsanou smlouvu, se pak zobrazí pouze ve výstupech nováčka.
Strohá definice říká, že ATS (zkratka z anglického “Applicant Tracking System”) je elektronický informační systém pro podporu procesu náboru. Je to systém, který firmě dovoluje centralizovat na jedno místo veškeré informace o všech dílčích součástech náboru jako jsou: nabídky práce, uchazeči, životopisy a pohovory. Dále umožňuje jejich správu a podává nám podrobné informace o jejich aktuálním stavu v rámci jejich životního cyklu.
“Candidate experience” je termín, který se vztahuje ke kvalitě procesu náboru z pohledu uchazeče, jinak řečeno, ke kvalitě jeho “zážitku”. Není to ale jen zážitek ve smyslu něčeho neobvyklého, i když určitý “wow efect” (např. poukázka na slevu pro všechny neúspěšné uchazeče) dokáže určitě zážitek uchazeče umocnit.
Musíme být k sobě upřímní a konstatovat, že HR je v drtivé většině jedním z nejvíce zaostávajících oddělení ve firmě, co se týká digitalizace a používání smart technologií.